lauantai 5. marraskuuta 2011

I WANT SNOW!!!

Mua vähän hävettää kun en oo tänne pitkään aikaan mitään kirjottanut. Mulla on kuitenkin ollut pikkusen kiireviikko, kun kokeet ja paria muutakin juttua on painanut päälle. Nytkin tää on vaan tämmönen lyhyt juttu, mutta kuitenkin.





Mä tykkään talvesta ihan sikana. Mä tykkään kyllä kaikista vuodenajoista tosi paljon (paitsi alkukeväästä (too wet for me) ja keskisyksystä (too dark for me)). Koska tämä keskisyksy näyttää venähtäneen, mä olen lähes masennuksen partaalla sen seikan takia, että on niin pimeää ja ensilumi ei ole vieläkään satanut. Lumi  on jotain niiiiiiin parasta. Se tekee kaikesta niin kaunista. I HEART WINTER.

4 kommenttia:

  1. JOO NIINPÄ, MISSÄ ON VALKEUS HÄH ?!! ärsyttää ja ahistaa katella säätiedotuksia ku ei kylmene koskaan saati sit sada lunta... ja pelottaa, koska en haluu mustaa joulua !

    VastaaPoista
  2. SO TRUE. viime vuonna ensilumi tuli jo aikoja sitten, missä on reiluus?

    VastaaPoista
  3. Mä luulen, että talvi on siks myöhässä, kun mä en halua luopua mun syksystä vielä.. ;)

    VastaaPoista
  4. sun syy siis! :D syksy on kiva, mutta ei enää, kun on niin synkkää ja harmaata. mä tarviin ne lehdet mun syksyyn!

    VastaaPoista