sunnuntai 20. marraskuuta 2011

this and that

Aina mä vaan pyytelen anteeksi sitä, etten ole kirjoittanut tänne paljon mitään hetkeen, ja teen sen taas. Mulla on valmisteilla aikamoinen postaus, pisin ikinä. Mutta se ei ole vielä valmis, joten saatte odotella sitä hetken aikaa. Nyt mä voisin esitellä teille mun eilisiä kirpparilöytöjä! Oltiin siis serkun kanssa Jyväskylässä kirpparikierroksella.


 Kaksi aika namia huivia, yhteensä 9.50 euroa.


Vyö 2.80 euroa.


Sininen neulepaitahässäkkä, 4.00 euroa.


Nää ei oo kirpparilta, vaan äitin työkaverin tytön vanhat kengät sai hyvän kodin. Ihanaa, kun jollain muullakin on iso jalka! Ja toi matto on muuten mun ihan ite tekemä, tykkään siitä aika paljon! Ainiin, kengät, 0 euroa.

Perjantaina (okei, mun aikajärjestys ei ole looginen...) olin toisen serkun kanssa katsomassa Happoradiota. Oli aika jees, vaikka en ookaan koskaan kyseistä orkesteria erikoisemmin fanittanutkaan. Radion kuuntelusta oli kuitenkin hyötyä, oisko ollu kolme biisiä koko keikalla, joita en ollut ennen kuullut. 



 Miten on mahdollista, että mulle on siunaantunut maailman parhaat serkut? Ja tällä tarkoitan ihan kaikkia.

1 kommentti: