sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Fresh Start (again)

Aikaa on taas vierähtänyt. Asioita on tapahtunut. Olen elänyt. Mutta nyt aion taas ottaa ohjakset entistä hanakammin käsiini ja ohjastaa tätä blogia meni se sitten mihin tahansa. Uusi ulkoasu, uudet kujeet. Vaikka haluan aloittaa nyt puhtaalta pöydältä, en aio poistaa vanhoja postauksia. Ne ovat menneisyyttäni enkä aio enää itse palata niihin. Jos joku joskus haluaa kaivella niitä, niin en aio estää. En kadu mitään. Vaikka jotkut vanhoista löpinöistä saakin minut punastelemaan, niin saakoon. Ei oikeasta elämästäkään saa noin vain poistettua epämieluisia muistoja.
Mitä minä sitten olen puuhaillut sitten viimeisimmän postauksen? Noh, ensinnäkin Postikortteja Kotiin kertoo ensimmäisen kolmen viikon tapahtumat. Sen jälkeen olen vetänyt lonkkaa. Ajattelin ottaa itselleni nyt ihan kunnolla aikaa vain olla ja miettiä. No se miettiminen on jäänyt vähän vähemmälle. Sen sijaan olen antanut elämän viedä. Koulu alkaa vasta vuoden päästä. Viime syksynä minulla oli suuret suunnitelmat tulevalle vuodelle, mutta oikeastaan olin aika rikki. Annoin silloinkin elämän viedä, tosin ei niin kivaan suuntaan. Kun lopetin siivoushommat niin elämä on vienyt paljon kivempaan suuntaan. Olen tehnyt asioita joista nautin. Tanssinut auringossa. Liikkunut enemmän. Laihtunut. Matkaillut. Viettänyt aikaa ihanien ihmisten kanssa. Käynyt festareilla. Kiljunut ääneni käheäksi. Ajanut läpi yön ihan vain siksi että on huvittanut. Ostanut pitsialushousuja. Katsonut koko päivän telkkaria. Lukenut. Humaltunut. Tehnyt asioita hetken mielijohteesta. Laulanut julkisella paikalla. Enkä ole katunut. En hetkeäkään. Kuten en koskaan aiemminkaan, mutta nyt olen todellakin nauttinut joka hemmetin hetkestä. Loppuun vielä kuvia minusta. Onnellisena.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti