maanantai 6. helmikuuta 2012

patikan makoilua, eiku siis matikan pakoilua

Tää on nyt tämmönen "ihan mitä vaan kunhan ei matikkaa" - postaus. Huomenna on matikan preli ja aaargh, en oo laskenu kun yhden laskun tänään. Oon kuitenkin ihan luottavaisin mielin, matikka ei oo mun heikko kohta, jos näin asia muotoillaan.
Mulla oli viikko sitten synttärit, kamalaa, 19?! Hui. Vanha pieru. Mä sain aika mahtavan kortin kavereilta, se on seinällä! Ja porukoilta sain kauan toivotut nahkahanskat, mukavasti näille hulluille pakkasille. Nyt mun kädet tuoksuu aina mustille, nahkaisille Börjessoneille, eläköön Sverige. Ne on oikeesti tosi ihanat, ja kaikilta varmaan tulee korvista kun hehkutan niitä aina... Kuvaa en nyt tähän saa, koska mulla ei ensinnäkään ole kuvaa nistä, ja toisekseen tällä koneella en muutenkaan jaksa kuvitella hirveästi juttuja, kun ei ole oma ja kaikki on omalla koneella. Sekavasti selitetty, I know.
Viikonloppu oli aika nice, serkkujen ja siskon kanssa laatuaikaa, ihan mahtavaa! Mutta joo, nyt sitä matikkaa, okei? Niin vissiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti