tiistai 7. helmikuuta 2012

wooow, kaks putkeen!

Joko mulla on tylsää, tai sitten mä vaan oon kova pakoilemaan asioita. Tänään mä pakoilen äikän kirjoja, perjantaina olis tekstitaidon koe, huhhuh. Siitä se sitten lähtee sekin urakka. Matikan prelistä vielä. Olis voinu mennä paremmin, ja mua ärsyttää pari tehtävää vieläkin, mutta nyt mä vaan tungen sen pois ajatuksista ja keskityn olennaiseen.
Jottei kävis liian yksitoikkoiseksi, mä lopetan nyt tän koulusta jauhamisen. Koska ketä kiinnostaa, ei mua ainakaan. Se vaan sattuu olemaan tällä hetkellä hieman päällimmäisenä mun ajatuksissa.
Mulla on ollut tässä jo jonkin aikaa vireillä jonkinasteinen hiuskriisi. Mulla on puolen vuoden juurikasvut päässä, ja mua ärsyttää se suunnattomasti. Mutta koska olen köyhä opiskelija, mulla ei ole varaa käydä kampaajalla juuri nyt. Kaupan hiusvärit ei pysy päässä, kokeiltu on. Pari viikkoa ja tilanne on ihan plusmiinusnolla. Kriisin tässä aiheuttaa se, että ensi viikolla on abiristeily (WOOOT, ens viikolla????!) ja sinne ois ihan kiva värjätä, mutta toisaalta edessä häämöttää kirjotusten jälkeen maaliskuun lopulla LONTOON REISSU(!) jonne ois mukava lähtee uusin hiuksin. Ja sitten siinä on taas niin vähän väliä YO-juhliin (toivottavasti), että sinne ei oo järkee värjätä erikseen. Eli paras ois ehkä käydä kampaajalla tässä lähi aikoina. Mutta ei oo rahaa. Pitää ehkä pyytää iskää ja äitiä sponsoroimaan mulle uudet hiukset.
Mä ajattelin, että voisin jatkaa tällä samalla linjalla näiden mun hiuksien kanssa, tumman ruskeet / mustat muuten, mutta alla punanen levee raita. Mä oon tykänny näistä ihan sikana. Mulla on jonkin sortin hiustenkasvatusprojekti meneillään, joten pituudesta ei pois, mutta otsahiukset ois kivat tasaseks revittyinä kulmiin asti suurinpiirtein. Pitää katsella.
Nyt äitin synttärikakkua maistamaan, meillä on synttärit kivasti niin, että mulla on viimenen päivä tammikuuta ja äitillä viikon päässä siitä. Mun laskettu aika oli oikeesti samana päivänä kun äitin synttärit, mutta olin ajoissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti