maanantai 24. lokakuuta 2011

alkydimaalia ja lakkabensiiniä

Että mitä häh? Noin mä ajattelin vielä eilen aamuna kun aloin maalaamaan tulevia hyllyjäni. Mitä ihmeen alkydimaalia, ihan tavalliselta maalilta tuo näyttää! Kaikki menikin mallikkaasti kunnes tuli aika pestä pensseli. Kun pensseli ei vedellä ja raivokkaalla hinkaamisella irronnutkaan, meinasi sormi mennä suuhun. Paitsi että ei meinannu. Mun kädet oli ihan ruskean alkydimaalin (JOKA EI MUUTEN SITTEN OLE VESILIUKOISTA) peitossa, ja niin tahmaset ettei oo todellista. Mun sormet alko tarttua yhteen ja pakokauhu hiipiä selkää pitkin. Kyynärpäitä apuna käyttäen kiiruhdin iskän luo. "Miten mä saan tän ruskeen maalin pois kun tää ei oo vesiliukosta?" Iskä kaiveli mulle pullon lakkabensiiniä, jonka kanssa lotrasin sitten hetken. Hyvin irtosi maalit, eikä edes kynsilakat lähteny. Mä luulin, että lakkabensiini olisi vahvaakin, mutta ei se silti kynsilakanpoistoainetta voittanut!

Mun huoneen makeover on sujunut tosi hyvin, vaikka hiominen oli kamalinta ikinä, ja jouduin vähän turvautumaan veli- ja serkkutyövoimaan telatessa. Koska mä en vaan osannut telata tasaisesti. Mutta kiekuroista olen ylpeä! Kuvia on kyllä luvassa kunhan saan tän urakan loppuun, menee vielä hetki kunhan saan nuo hyllyt seinälle ja lattiat tyhjäksi. Sitten vielä jotain stereopöydän tapaista (pitää varmaan ostaa TV-taso, mun stereot on vähän raskaampaa kaliiberia) ja parit kehykset ja it's reaaaady! 

Tein eilen aivan taivaallisia suklaamuffinseja, tässä teille silmänruokaa, maun saatte kuvitella ihan itse!


2 kommenttia:

  1. MY GOD NOI MUFFINSSIT !!!! mä ku luulin et mun hemulin mekon väriset mustikkamuffinit oli hyvännäkösiä... koin masennuksen...

    VastaaPoista
  2. :D http://www.fazermakeiset.fi/fi/Suklainenkeittio/Recept/Visa.aspx?recipeID=5464
    Kyllä Fazer tietää ;)

    VastaaPoista