torstai 27. lokakuuta 2011

changing names

Tän postauksen sisältö on pieni, mutta ajattelin sen kuitenkin tehdä. Mä muutin nimimerkkini maypatchista eevmaniksi. Miksi? Koska laitan ihan juuri pystyyn toisen blogin, joka tulee samalla toimimaan mun kuvisdiplomin portfoliona, ajattelin, että nimimerkin pitää olla hieman virallisemman oloinen. Eevmanilla on oikeasti tarinakin. Sen lisäksi että se on mun käyttäjätunnus koulun verkkoon, se on myös mun alteregosupersankarinimi. Ja mun tulevan diplomityönaihe on sankarit, joten, tadah: täydellinen nimimerkki! Mulla on myös viime kesän leirillä toisen ohjaajan kanssa yhdessä tehty paita, jossa lukee mun puolella EEVMAN. Että siinä tarinaa nimimerkistä. Ja jos ette tajunnut vielä, siinä on mun etunimen ja sukunimen alut yhdistetty! Mutta joo, nyt mä painelen perustamaan sitä blogia (mulla on taas vaihteeks hyppäri...), pus vain!

The short film adventures of fabulous Eevman

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti