keskiviikko 26. lokakuuta 2011

koska joskus hyppytunnitkin voi olla tylsiä.

Yleensä ihmiset hyppii riemusta saadessaan tietää, että heillä on kaksi ensimmäistä tuntia (heheh) hyppyä. Noh, minä en. Sen siitä saa kun asuu keskellä metsää, josta on matkaa kouluun about 15 kilometriä ja jossa linja-auto on lähes yhtä harvinainen kuin tyrannosaurus rex. Eli yleensä sulla on vain yksi mahdollisuus päästä kouluun. Mulla se on herätys viimeistään klo 7, taksi pihassa 7.35, taksi vie minut linja-autopysäkille josta sitten hyppään linkin kyytiin ja ajelen sillä noin 50 minuuttia, jotta pääsen kouluun. Joka alkaa vasta kahden tunnin päästä siitä, kun olet saapunut koululle. Onko se reilua, kun normaalisti 15 MINUUTIN matkaan, menee kouluaamuina YLI TUNTI? Ei ole. Tänään kyllä pääsin äitin kyydilla koululle, mutta koska minulla on nuorempia sisaruksia, joilla alkaa koulu jo ysiltä, joten ei paljon lohduttanut. Sainpahan ainakin syödä aamupalan rauhassa.
Kyllähän ne hyppytunnit lämmittää sellaisten mieltä, keillä on paremmat kulkumahdollisuudet KOKO PÄIVÄN. Mua se taksi tulee hakemaan tasan kerran päivässä, joten se on joko ota tai jätä. Enkä mä viitsi lintsata koulusta ihan vaan sen takia, että mulla on kaksi ekaa tuntia hyppyä. Oma auto ois jees, mutta koska olen köyhä opiskelija, tilanne on no money no funny.
Mä olen nyt siis ollut tosi ahkera ja lukenut kaiken maailman blogeja koko aamun ja koska en jaksanut enää, ajattelin ilahduttaa teitä tällä säälittävällä valituksellani. Olkaa hyvät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti