maanantai 17. lokakuuta 2011

pikakuulumiset!

Hurts oli ihanista ihanin, ei voi muuta sanoa. Mä oisin voinu olla siellä konsertissa ikuisuuden lisää, enkä ois saanu tarpeekseni. Lisää tästä myöhemmin, kun saan ne lupailemani kuvat koneelle! Nyt mä vaan sanon että se todellakin oli better than love, tai ainakin suurinta rakkautta mitä mä olen koskaan kokenut.
Nyt mulla on  menossa suuri huoneeni makeover, tänään tyhjensin tän melkein kokonaan, keskellä lattiaa on peili- ja työpöydät peitettynä sanomalehdillä, serkkuni sanoin, näyttää ihan tulivuorelle. Ensi yön nukun olkkarissa, hyvästi yksityisyys! Mä myös olin fiksu ja teippasin mun komeron oven kiinni, joten en saa sieltä  mitään vaatteita. Se on teipattu kiinni ihan vaan sen takia, ettei hiomapöly mene sinne, kun se ovi ei pysy kiinni. Mä siis myöskin hioin seinät tänään, mikä oli sieltä ja syvältä. Meillä on hiomakone, mutta se hiomapaperi ei oikein pysyny siinä, joten päätin sitten hioa käsin. Ja se jos mikä on hirveintä ikinä. Noo, tulipahan päivän liikunta-annos hyppiessä ylös alas ja hinkatessa kädet vetelinä. Huomenna sitten hiomapölyjen putsaus ja maalia pintaan! Mutta tästäkin tapauksesta myöhemmin lisää!


Mites teidän viikonloppu meni? Ja millasia suunnitelmia syyslomalle? Pus.

2 kommenttia: