maanantai 10. lokakuuta 2011

my sweet saturday (and sunday)

Mulla oli lauantai-iltana varattu aikaa, suklaata ja punaviiniä ihan vaan itselleni. Oli aika luksusta. Se oli palkinto mun ah, niin rankasta YO-rupeamasta. Kauhulla odotan kevättä ja VIISIÄ kirjotuksia. Mutta niiden aika ei ole nyt, ja mä kieltäydyn ajattelemasta asiaa ennen kun syysloma loppuu. Sitten pitäs varmaan jo alkaa tankkaamaan historiaa. Mutta, ei tänään, ei nyt. Nyt on vain tämä hetki. Ja niin on muuten huomennakin. Mutta joskus on ajateltava muutakin kuin nykyhetkeä. Mutta ei nyt, kuten sanoin.

Waltz to the Moon

Mun hemmotteluilta alkoi parin kilsan kuutamokävelyllä. Ei ollut paljon mitään pilviä, joten kuu ja tähdet näky ihanasti. Oli aika kylmä, jotain kolme astetta, mutta mulla oli ihan tarpeeks päällä. Mä kuuntelin maailman parasta kuutamokävelymusiikkia. Ja sitten kuulokkeista tuli tämä:


Tähän pystyy valssaamaan ihan hyvin, eikö? Onneks kukaan ei nähnyt kun mä vedin sellasta tanssishow'ta pitkin kuun valaisemaa tietä, että siinä ois moni jääny toiseks! Jotain hyvää sentään siitä, että asuu keskellä metsää. Ja sitten tuli tämä:


Ja tähänkin pystyy valssaamaan, hieman nopeatahtisesti mutta I DID IT! Voin kertoa, että enää ei ollut kylmä sen jälkeen. Olihan noita muitakin biisejä, jotka siivittivät mun öistä tanssihetkeä, mutta nämä jäi parhaiten mieleen. Suosittelen, mä ainakin pystyin ihan antaumuksella pyörimään ja hyppimään ja huitomaan ilman ajatustakaan itseni hillitsemisestä. Se tekee joskus tosi hyvää. Tulkaa vaikka meille, voidaan yhdessä tanssia niin ettei kukaan nää. 



Stars and Chocolate Kisses (and Sauna)

Mä pääsin suoraan ulkoa lämpöseen saunaan. Varpaat oli ihan jäässä kun tulin sisälle, joten oli ihanaa vaan napata pyyhe ja hypätä suoraan lauteille. Ensin mä laitoin kasvonaamion. Kyseessä oli H&M:n suklaanaamiohöskä, joskus lahjaksi saatu. Tuoksu ihan törkeen hyvälle, teki vaan mieli lipasta huulia koko ajan!


Mä tein  myös jalkakylvyn (omenajalkasuolaa) ja laitoin saunatuoksua (viherminttu) löylyveteen. Ah, mitkä aromit! Saunan jälkeen vielä aitoa kreikkalaista oliiviöljy+aloe vera+kaakaovoi+manteliöljy vartalovoidetta ja piparminttu+luumu jalkarasvaa ja mun hajunystyrät (vai mitkä ne on, hajukarvat?? nystyrät on suussa I KNOW!) oli taivaassa. Mä myös kävin tähyilemässä tähtiä, kun iskä sano että pitäis olla tosi paljon tähdenlentoja. Ja mä en tietenkään bongannu ainuttakaan. Just  my luck.

More Chocolate Kisses, Wine and the Love of my Life

Sitten olikin illan loppuhuipennus telkkarin ääressä. Mun kestosuosikkini Holiday ja yksi mun elämäni miehistä, JUDE *heartheartheart* LAW. Jotain elämää suurempaa. Sydämen pakahtuminen yhdistettynä suklaaseen ja viiniin, tuloksena sellainen autuuden tunne, ettei toista. 




"You are quickly becoming one of the most interesting girls I've ever met."

Mun suosikkikohtaus, Amandan ja Grahamin ensitapaaminen, on jotain ihan mahtavaa. Mä voisin katsoa sen over and over again! Rakkaus. 


Jos joku ei jostain syystä ole nähnyt kyseistä, hömppäleffojen aateliin kuuluvaa mestariteosta, nyt olis sitten korkea aika. Mä katon ton monta kertaa vuodessa, ja se vaan paranee koko ajan. Mä en tule koskaan kyllästymään siihen. Loistavat näyttelijät ja mukaansatempaava vaikkakin aika yksinkertainen juoni ja hienot musiikit (Hans Zimmer!!!) tekee Holidaysta mulle täydellisen leffan. Mun sydän sulaa joka kerta. Enkä mä vaan voi sille mitään. Katsokaa se ihmiset, tämä on käsky!

Glorious Sunday Morning and the rest of the Day (in Photos)






Sleep tight my dearest ones, sweet dreams and warm blankets.

2 kommenttia:

  1. *heartheartheart* en tiedä, onko mulla lukihäiriö vai mikä, kun mä luin ton ensin "hear the art, heart" mutta sehän käy tähän oikein mainiosti! ;)

    VastaaPoista
  2. käy oikein mainiosti, Jude is art! and heart <3

    VastaaPoista