lauantai 3. syyskuuta 2011

"Delicious autumn! My very soul is wedded to it, and if I were a bird I would fly about the earth seeking the successive autumns." -George Eliot

MINUN SYKSYNI:
~why i like autumn~

Vihreää teetä mun kaikkien aikojen suosikkimukista.

Omppujen tuoksu pihalla.


Säärystimet made by me. Inspired by D&G.

Lämpöiset vaatteet, erityisesti kaulahuivit, lapaset ja villasukat.

Värit. 

Lehdet. Ja tennarit.

Kynttilät.

Villalankaa ja puikkoja.

Musiikkia ja musiikkia.

Syksyllä mun luovuus on huipussaan, ja mun sisäinen taiteilija herää toden teolla.

Taas ne värit. Ja tuoksut.

The Fray: Never Say Never...

...ja Sum 41: With me - biisit, jotka on kuulunu mun syksyyn jo neljättä vuotta, ja tulee kuulumaan varmaan aina. Niistä vaan tulee se fiilis. 


Ja paljon muuta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti