maanantai 26. syyskuuta 2011

smile like you mean it


Katselin tuossa Suomen Huippista, ja siinä oli kuvaukset, joissa piti hymyillä hammashymyä. Joiltain se onnistui luonnostaan, toisilta taas ei. Itse kuulun jälkimmäiseen porukkaan, joka ei vaan osaa hymyillä tätä kuuluisaa pepsodent-hymyä. Mun naama menee ihan sykkyrälle pelkästa ajatuksesta. Mä pystyn hymyilemään hammashymyä ja näyttämään ihmiseltä, jos vain ylähampaat näkyy. Alahampaat on ihan mahdoton saada esille, ellei halua hymyn näyttävän irvistykseltä. 

Niistä Huippiksen kuvauksista inspiroituneena päätin ottaa kuvia mun erilaisista hymyistä. Koska hymy on ihana asia, ja mulle ainakin  tulee hyvä mieli kun nään jonkun aidosti hymyilevän ja nauravan, jaan myös teille nämä kuvat kollaasimuodossa. Toivottavasti edes joku tulee hyvälle mielelle mun hymyistä!

A smile is a curve that sets everything straight. -Phyllis Diller


Joten hymyilkää ihmiset, se saattaa pelastaa jonkun päivän!



2 kommenttia: