perjantai 2. syyskuuta 2011

i'm so fucking awesome, if you don't like it, then just fuck off.

Mulle iski hirmunen itsetunnon puuska tuossa äsken. Ihan yllättäen. Olin saunassa, ja PAM! mun mieleen iski ajatus että hei, mä olen mä ja hyvä just tällasena, ja jos muut ei sitä tajua, niin WHO CARES?! Mä tiedän, että mulla on ihanat ystävät, joille mä kelpaan just sellasena kun olen ja jos joku ei ajatuksesta tykkää, niin ei oo mun ongelma. 
Mä olen sitä mieltä, että kaikkien pitää antaa olla sellasia kun ne on, eikä väkisellä yrittää muuttaa niitä. Jokainen ihminen on maailman arvokkainta, vaikka ois millanen kusipää. Kusipäisyyskin on makuasia. Ja makuasioistahan ei voi kiistellä. Jokainen saa olla mitä on, ja olla onnellinen sellaisena. 








Jokaisen pitäisi aina joskus saada samanlainen itsetunnon puuska, millasen mä just sain. Ei ollut ensimmäinen, eikä toivottavasti viimenen kerta. Välillä tulee niitäkin päiviä, jollon mä en omasta mielestäni kelpaa mihinkään, mutta sillon pitää vaan tehdä asioita, joista tykkää ja jotka kohottaa itsetuntoa. Ja välillä on ihan hyvä vaan itkeä, se puhdistaa. Mä katon niinä päivinä nyyhkyleffoja ja syön jäätelöä peiton alla. Ja itken niille leffoille. Ja sitten mä taas porskutan menemään. JUST THE WAY I AM. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti