tiistai 13. syyskuuta 2011

je ne comprends pas!

Eli kuten arvata saattaa, huomenna olisi sitten luvassa ah, niin ihana ranskan yo-kuuntelu. Ja. Minä. En. Tajua. Mistään. Mitään. Tein tuossa äsken kaksi vanhaa kuuntelua kokeeksi, ja kivasti meni aika lahjakkaasti penkin alle. Toisaalta, koulussa tehty, lyhennetty, harjotus meni aika hyvin, mä en tiedä mitä uskoa. Tai no, eikai tässä voi mihinkään muuhun uskoa kun tuuriin. Ja toivotaan, että huomenna ois hyvä tuuri. Ei mulla onneks oo mitään valtavia tavotteita, kunhan läpi pääsee, se riittää.

Hirveä tämä tunne kun ei yhtään tiedä mistä kirjottaa, vaikka yleensä on mielessä montakin aihetta. Nyt ne vaan on kaikki hävinny mun päästä. Eli tämäkin postaus on ihan turha. Voi mun elämää.



Mä tykkään aika tosi kovasti because im addicted -blogin LEAF (Living, Eating & Fashion) -videoista. Ne on ihan mahtavia, ja tosi hyödyllisiä. Hienosti vaihdettu aihetta, mutta pakko saada muuta ajateltavaa kun mun tän hetkinen miserable life. Anteeksi, ma vie misérable. Tai jotain, en minä tiedä.

Mä myös haaveilen Spoon Fork Bacon -blogin ruoista. Ah, erityisesti tästä. Voi rakkaus, tuota on joskus tehtävä.

Ja nyt kun blogeja mainitaan näin tiuhaan tahtiin, tässä teille hyvin rakentava Facebook-keskustelu minun ja Love, try, search and just live. -blogin pitäjän Nannan välillä. Tai se oudoin osa. HUOMAATTEKO, OSATAAN MEKIN PUHUA POLITIIKASTA!

Minä: joo! voi mun kukkaroparkaa :DD
Nanna: :DD ja minun! tai paremminkin... voi mun opiskelijabudjettia.
Minäon tämä julmaa. miksi ei voi olla jotain opiskelijoille tehtyä shoppailutukea?
Nannasinäpä sen sanoit! eikun kelalle-valtiolle-vaikkatimosoinille vaatimus shoppailutuen lisäämistä. edes meille kahdelle. vaikka muutama satanen kuussa, näin alkuun.:D
Minäjoo, timppa varmaan kuulis meitä ilomielin :DD
Nanna:DDD "eihän sitä tiedä, kun ei olla kokeiltu"
Minä: :DD
Nannasoitetaan sille! "timppa" "no moi. me ollaan kaks tällasta tosi kuuluisaa bloggaria hankasalmelta. haluttais saada shoppailuavustusta opintotuen lisäks koska me tykätään vaatteista. ja halutaan tehä suomi road trip mtl:n takia. oisko ihan jees? vaikka muutama satanen molemmille kerta kuukauteen (tai viikkoonkin käy...)"
Minä: "joo, ja me voidaan sitten ilmaseks mainostaa sua meidän blogeissa, joita koko suomi btw lukee, ja sitten sä pääset pressaks okei?"
Nanna: DDD "tää ois molemmille tosi hyvä diili!!! sä et vaan vielä oo tienny tällasta mahtavaa mahdollisuutta, tartu siihen"
Minä:PP " se on timppa carpe diem vaan! we love you!" 

  • "tää tarjous on voimassa vaan muutaman viikon, sitten me tarjotaan tätä vihreille (jotka varmasti lämpeää meidän materialistisille kuluttajavalinnoille...), joten hopihopi!"
Nanna: :DD "joo ja jos vihreet ei lämpene (siinä vaiheessa suomi on jo täynnä kummaa porukkaa) siirrytään vasemmistoliiton kautta rkp:hen"

  • "...että kannattaa miettiä minkä puolueen ehdokkaan haluat pressaks! meillä on kuitenkin tota vaikutusvaltaa aika paljon"
Minä"ja nehän lämpee meille, koska mähän todellakin kirjotan ällän ruotsista. piste. ja meillähän on, koko suomi polvillaan!"
Nanna:DDD "ja vaikka minä en kirjoitakaan ruotsia niin kun mä sanon niille että jag älskar dig alla niin ne kyllä lämpee mullekki"




Keskustelun lopputuloksena oli se, että se keskustelu oli jotain niin helmee, että se on ihan pakko laittaa blogeihin! Ja mä onnistuin taas jotenkin sössimään ton alleviivaustouhun. Ja mulla ei ole hajuakaan noista yksistä hymiöistä tuolla, ihan sama. Mutta nyt se on tervemenoa suihkuun ja peiton alle, öitä rakkaat, pus!


Tsekkaa myös Nannan postaus samasta aiheesta (joka on paljon laajempi ja upeampi kuin minun. Nannako muka väsynyt? Ei verrattuna minuun! Tai sitten se on laiskuutta.): http://lovetrysearchandjustlive.blogspot.com/2011/09/note-to-self-ala-kirjoita-vasyneena-d.html#comment-form

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti